هیأت کوهنوردی اوز

Evaz mountaineering
طبقه بندی موضوعی

صعود به ارتفاعات روستای احمد محمودی

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ


هیأت کوهنوردی اوز که متشکل از کوهنوردان بخش و مناطق اطراف اوز می باشد در هفته دوم اسفندماه 95 و به دعوت خالد صدیقی و سیدعارف حسینی،کوه های احمد محمودی را برای صعود برگزید. در این کوهپیمایی، 20 نفر از اعضای هیأت حضور داشتند که پس از صرف صبحانه در کنار دریاچه فصلی این منطقه، عازم محل صعود شدند.

به گفته سید عارف حسینی مسیر این روستای تاریخی تا اوز 95 کیلومتر می باشد و مسافتی که کوهنوردان در ارتفاعات کوه پوداردونه با ارتفاع تقریبی 1600 متر  طی کردند، 3 کیلومتر و 200 متر با تعداد گام 3500 بود.

سعید شریفی، رییس هیأت، نیز ضمن تشکر از میزبانان که زحمت پذیرایی و مهمان نوازی کوهنوردان را برعهده داشتند عنوان کرد: اعضا ضمن بازدید از جاذبه های طبیعی مسیر و صعود به ارتفاعات پوداردونه، از مکان های تاریخی تفریحی همچون بی بی غار و مجموعه اقامتی تفریحی ورزشی پاسلارها نیز دیدن کردند.

شایان ذکر است که روستای احمد محمودی در ناحیه شمالی شهرستان لار از بخش جویم و دهستان هــرم می باشد و دارای آثار تاریخی و مذهبی متعددی است که زیبایی های طبیعت در این فصل بر جاذبه های آن افزوده است و هر رهگذر و گردشگری را به سوی خود فرا می خواند. بر اساس آمــار ایران این روستا، در (2"5"36"53) طول شرقی و در (2"5"15"28) عرض شمالی از نصف النهار مبدا واقع شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی