هیأت کوهنوردی اوز

Evaz mountaineering
طبقه بندی موضوعی
اعضای هیئت کوهنوردی اداره ورزش و جوانان اوز هفته تربیت بدنی را با صعودی دو روزه به کوه آنتن آغاز کردند. در این صعود که از دره زیرباد اوز شروع شد سیدیوسف حسینی، رییس اداره ورزش و جوانان، و بیش از 40 نفر از اعضای گروه شرکت داشتند.

سعید شریفی، رییس هیئت کوهنوردی اوز، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به ورزشکاران و رییس و کارکنان اداره ورزش و جوانان، درباره این برنامه افزود: حرکت از ساعت 4 عصر روز پنج شنبه 20 مهر به قصد شب مانی آغاز شد و کوهنوردان پس از پیمایش مسیری دو ساعته، در اتاقک های زیر کوه آنتن به استراحت مشغول شدند. کوه آنتن یکی از بلندترین کوه های منطقه اوز است که در فصل بارش با طبیعتی زیبا و پوشش گیاهی بادام کوهی، آنغوزه و غیره میزبان طبیعت دوستان و کوهنوردان می باشد. مسیر بازگشت نیز پس از اقامه نماز و صرف صبحانه طی شد و برنامه صعود در ساعت 10 صبح روز جمعه 21 مهر پایان یافت.
با خنک شدن هوا در هفته های آینده برنامه های هیئت کوهنوردی برای صعود به کوه های منطقه از سر گرفته خواهد شد. علاقه مندان جهت عضویت در این هیئت می توانند به اداره ورزش و جوانان اوز مراجعه کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی