هیأت کوهنوردی اوز

Evaz mountaineering
طبقه بندی موضوعی

پیمایش یک روزه تنگ پازنون جهرم به میزبانی گروه کوهنوردی طبیعت دوست جهرم و با شرکت انجمن طبیعت گردی تاگاره و هیئت کوهنوردی اوز و گروه کوهنوردی آمادگی جسمانی لار صورت گرفت.

pazanoon 

گروه ها جهت هماهنگی و اسکان و دیدار با فرماندار پنج شنبه شب 23 فروردین 96 در خانه کوهنورد گروه سپیدار جهرم حضور یافتند.

pazanoon

مهندس علی رضا صحرائیان، معاونت استاندار و فرماندار ویژه جهرم، عبدالرحیم خداجو، رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم، آقای خانی، حراست اداره، و رییس هیات بدمینتون جهرم، شهین رحمانیان، مسئول انجمن ها و سمن های فرمانداری و حمیده ابراری فرد، مسئول گروه طبیعت دوست جهرم، برای عرض خوش آمد به مهمانان حاضر شدند و از این که گروه ها از شهرهای مختلف به منظور برنامه ای مشترک دور هم جمع شده اند تشکر و بر ادامه این نشست ها و صعودهای مشترک تاکید و در ادامه، از سیدمهدی ضیاپور، رییس گروه آمادگی جسمانی، رئیس هیئت کوهنوردی لار و اوز و روسای اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز تشکر کردند و عنوان شد کمتر مسئولانی هستند که در صعودها همراه ورزشکاران هستند که این جای تقدیر دارد.

pazanoon

pazanoon

پیمایش و کوهپیمایی از ساعت 6  صبح روز جمعه 24 فروردین 97 با حرکت از جهرم به سمت تنگ پازنون آغاز شد و طبیعت گردان و کوهنوردان از آبگیر سد بتونی سلمان فارسی و روستاهای زیبا و بکر مسیر از جمله روستای بهجان (در 85 کیلومتری شهرستان جهرم و 35 کیلومتری میمند) معروف به پاریس ایران (به دلیل طرح سنگفرش خیابان و کوچه‌ها) در هوایی ابری و مطبوع دیدن کردند.

pazanoon

پس از رسیدن به محل، شرکت کنندگان با تجهیزات مورد نیاز پیمایش را آغاز نمودند. مسیری زیبا و جذاب با پوشش گیاهی متنوعی همچون بنه، بادام کوهی، کلخنگ، انجیر کوهی و غیره و پرندگانی که آرامش طبیعت را با نواهای دلنشین شان فریاد می زدند. کوه های سر به فلک کشیده، چشمه های آب، حمام تاریخی، دشواری عبور از بعضی مسیرها، قطرات آبی که از کوه ها و صخره ها بر زمین نقش می بستند بر جذابیت و شور و نشاط کوهنوردان و طبیعت گردان می افزود.

pazanoon

این پیمایش با شرکت نزدیک به 93 نفر و عکس دسته جمعی و صرف ناهار پایان یافت.

pazanoon

pazanoon

pazanoon


با تشکر ویژه از آقای کارگرفرد جهت اسکان گروه اوز و آقایان راوند و آقایار خضری، شرکت کنندگان این برنامه از اوز: سید یوسف حسینی (رییس اداره ورزش و جوانان اوز)، سعید شریفی (رییس هیئت کوهنوردی اوز)، فروغ هاشمی (رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز)، مهران محمودی، مهشید خضری، ایراندخت صدیقی، مانیا شریفی، فیصل حیدری، حنیف صدیقی، ناهد نامی، ریحانه سعیدی، فاطمه ابراهیمی، ندا خادم پور، مژگان و مهدی صداقت، شریفه عباس پور و پروانه پدرام بودند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی