هیأت کوهنوردی اوز

Evaz mountaineering
طبقه بندی موضوعی

هیئت کوهنوردی اوز با همکاری هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان فارس و باشگاه بامداد شیراز دوره کارآموزی کوه پیمایی بانوان را طی سه روز در اوز برگزار کرد.

کوه پیمایی

این دوره با حضور زهرا طاقدیسی از مدرسان کوهنوردی استان از چهارشنبه ١٣ تا جمعه ١٥ آذرماه 98 و شرکت ٩ نفر از بانوان در بخش نظری و عملی انجام شد.

کوه پیمایی

دوره ها در کوه های اطراف اوز از جمله فل بدار، دره بدوماد و بن پلونه، مرتفع ترین قله جنوبی اوز، این دوره با برگزاری آزمون کتبی و عملی در روز جمعه پایان یافت.

کوه پیمایی

گذراندن کارآموزی کوهپیمایی از دوره های الزامی و پیش نیازها برای گذراندان دوره های بعدی کوهنوردی است که زیر نظر مربیان مورد تایید فدارسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی جمهوری اسلامی ایران و با ظرفیت 12 نفر در هر دوره برگزار می شود. برای تمام کارآموزان این دوره درصورت کسب نمره قبولی مدرک کوهپیمایی فدراسیون کوهنوردی صادر می گردد.

کوه پیمایی

سیدیوسف حسینی، رییس اداره ورزش و جوانان اوز، سعید شریفی، رییس هیئت کوهنوردی اوز، مهشید خضری، نائب رییس، مهدی صداقت، رسول قاری، سپیده بدری و پروانه پدرام طی روزهای یاد شده شرکت کنندگان را همراهی کردند.

کوه پیمایی

هماهنگی این دوره برعهده فروغ هاشمی بود.

 

هیئت کوهنوردی اوز در نظر دارد با برگزاری دوره های مختلف، ضمن بالا بردن اطلاعات کوهنوردان و اعضای هیئت از حوادث احتمالی هنگام صعودها بکاهد و امکان شرکت در دوره های بیشتر و بالاتر را در حد امکانات فراهم نماید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی