هیأت کوهنوردی اوز

Evaz mountaineering
طبقه بندی موضوعی

انجمن نواندیشان اوز هزینه خرید یک دستگاه جی پی اس گارمین مدل  Map 64sرا به هیئت کوهنوردی اهدا کرد.

جی پی اس گارمین

به گزارش روابط عمومی هیئت کوهنوردی اوز، این جی پی اس به ارزش 70,000,000 ریال و با نظر مربیان استانی خریداری شد تا در صعودها و برنامه های مختلف استفاده شود.

مهشید خضری، نائب رییس هیئت، با قدردانی از پشتیبانی مالی انجمن نواندیشان گفت: این دستگاه برای جهت یابی در مسیرهای کوهنوردی، کلاس های آموزشی، اعلام نشانی و غیره کاربرد دارد و برای تهیه دستگاه مناسب برنامه های کوهنوردی با مربیان استان مشورت های لازم صورت گرفته است.

خضری افزود: با وجود حضور راهنما در برنامه های درون و برون استانی نیاز به موقعیت یابی، اندازه گیری و مساحت یابی دقیق احساس می شد که با افزوده شدن این جی پی اس به تجهیزات هیئت بخشی از دغدغه کوهنوردان شهرستان برطرف شد.

به نقل از سایت گارمین استور، برای کسانی که به جستجو و کشف مکان‌های جدید در طبیعت علاقه زیادی دارند استفاده از وسیله‌ای نظیر جی پی اس گارمین مدل Map 64s موضوع بسیار مهمی است تا بتوانند به کمک آن در مسیری درست به هدف خود نزدیک‌تر شوند. این جی‌پی‌اس در ابعاد مناسبی ساخته و طراحی شده است، به نحوی که می‌توان آن را برای استفاده راحت‌تر هنگام سفر و طبیعت‌گردی در دست گرفت تا هر لحظه از وضعیت و شرایط مسیری که در آن قرار دارید مطلع شوید. مهم‌ترین قابلیت یک رهیاب ماهواره‌ای مسیر‌یابی درست و نشان دادن نقاط دلخواه شما طی مسیر است. این جی‌پی‌اس که از میزان خطای بسیار کمی برخوردار است به شما کمک خواهد کرد تا به کمک آن بتوانید به هدف بسیار نزدیک‌تر شوید. روی این جی‌پی‌اس نقشه پایه‌ای قرار دارد که شما به کمک آن و تعریف نهایتا 5000 نقطه می‌توانید به شکلی بهتر به مسیر‌ ادامه دهید. استفاده از سیستم مسیر‌یابی اتوماتیک در این جی‌پی‌اس یکی دیگر از ویژگی‌های آن است، به گونه‌ای که شما می‌تواند نقطه هدف خود را روی آن تعریف کرده تا در نهایت با استفاده از این رهیاب ماهواره‌ای در مسیری درست به هدف خود نزدیک شوید. وجود قابلیت‌های مختلف نظیر ثبت 200 مسیر، 10000 نقطه در 200 مسیر، تقویم ماهیگیری و شکار و ... در جی پی اس گارمین مدل Map 64s باعث خواهد شد تا شما با استفاده از آن و با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی