هیأت کوهنوردی اوز

Evaz mountaineering
طبقه بندی موضوعی
به کوهستان بروید و نظم و آراستگی خوب آن ها را فرا گیرید. آرامش طبیعت به درون تان جاری خواهد شد همان طور که نور خورشید به درون درختان جاری می شود. بادها طراوت خود را به درون تان خواهند دمید و طوفان نیروی خود را، در حالی که بیم و ترس از شما فرو می ریزد همان طور که برگ های پاییزی می ریزند. «جان میور»

٢٩ مهرماه روز کوهنورد مبارک باد.

به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی و روز کوهنورد، هیئت کوهنوردی اوز برنامه صعود یک روزه ای را به یکی از قله های اطراف اوز ترتیب داد.
روز کوهنورد-اوز
به گزارش روابط عمومی هیئت کوهنوردی اوز، در این صعود که از ساعت 5 صبح روز جمعه 97/07/27 با تجمع در فلکه فجر آغاز شد نزدیک به 40 نفر از کوهنوردان عضو هیئت و انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز حضور داشتند.
روز کوهنورد-اوز
سعید شریفی، رییس هیئت کوهنوردی اوز، با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده و تعیین مسیر، عنوان کرد: «کوهنوردان با گذر از دره بادوماد در هوای مطبوع پاییزی به ارتفاع 1467 متری صعود کردند.»
روز کوهنورد-اوز
وی افزود: «بادام های وحشی و چندین نوع گیاه دارویی پوشش گیاهی این منطقه را تشکیل می دهند که از پتانسیل های موجود در منطقه جنوب و نیز مسیر طی شده است و با بارش باران رنگ و بوی دیگری را به خود می گیرد.»
روز کوهنورد-اوز
به گفته مهشید خضری، نائب رییس هیئت و نماینده بانوان اوز در استان، علاوه بر کوهنوردان منطقه اوز، کوهنوردان کاریان و احمدمحمودی نیز در هیئت کوهنوردی اوز حضور دارند و در پیمایش های مختلف شرکت می کنند.
روز کوهنورد-اوز
این هیئت که از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده است تاکنون صعودهای مختلفی را به قله های درون و برون منطقه ای داشته و در تلاش است با برنامه ریزی و آموزش های لازم زمینه حضور و صعود کوهنوردان مستعد را به قلل مرتفع داخل و خارج کشور فراهم کند.
روز کوهنورد-اوز
روز کوهنورد-اوز
پس از صرف صبحانه ای که از طرف هیئت تدارک دیده شده بود کوهنوردان به سمت خودروهای پارک شده در ابتدای دره حرکت کردند. این برنامه در ساعت 10:30 پایان یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی